E cel mai dragut catel spalat si coafat



Nu m-am gandit ca, catelul nostru o sai placa asa de mult cand ii face baie.
La inceput sa speriat un pic , iar acum numai poti sa-l scoti din cada :)







E ca un bebelus :))






Singurul lucru care nu ii place e cand il usuci cu feonul.
Incerc tot timpul sa reglez feonul la o temperatura normala pentru pielea lui dar nu ii prea convine.
Prefera mai bine sa se scutere el de apa de pe blanita lui.






Cand ii facem freza ( la coafura ) nu prea e mulumi, pt. ca se trage un pic de par. Apropo ce imi place cel mai mult la acesta rasa e ca nu lasa par deloc.

Category: 2 comentarii

2 comentarii:

Chat Online Romanesc - Chat Romania - Chat Gratis spunea...

Chat Online Romanesc - Chat Romania - Chat Gratis
http://myrochat.blogspot.com

Anonim spunea...

ce catel dragut:*:) si eu am shi tzu este fetita si este la fel de draguta si asa o ingrijesc si eu pe Miky(catelul meu):*>:D<:)

Trimiteți un comentariu